توضیحات انجام کارها - یادآور
بیش از 15 میلیون نفر برای مرتب نگه داشتن زندگیشان از نرم افزار
انجام کارها، استفاده می کنند. سازماندهی کارهایی که باید انجام دهید، یادداشت گذاری و یادآوری با امکان اشتراک گذاری لیست و وظایف با دیگران.
پیشنهاد انجام هر چیزی برای لیست کارهایی که باید انجام شوند:
هماهنگی قوی و فوق سریع میان موبایلتان، دسکتاپ، وب و تبلت. لیست کارهای شما را همیشه به روز نگه می دارد تا شما هیچگاه چیزی را فراموش نکنید.
یادآورها: به راحتی یک وقت را مشخص کنید، با یادآورهای مکانی یا زمانی تا شما هیچگاه چیزی را از دست ندهید.
ویجت صفحه اصلییک صفحه اصلی ساده، زیبا و قوی تا لیست کارهای شما همیشه دم دست باشند.
معین کردن وظایف و اشتراک گذاری لیستها: انجام دادن کارهای بیشتر با افراد زندگیتان
دارنده هر دو گزینه رایگان و غیررایگان یا ویژگی های پیشرفته که هر دو برای سیستم عامل های اندروید و آیفون در دسترس است.
ورودی صدابرای کمک به شما در به یاد داشتن همه چیز، ما ورودی صدا را اضافه کرده ایم تا شما بتوانید حرف دلتان را بزنید و ما آن را به کارهایتان اضافه خواهیم کرد. برای مدیریت بهتر جریان وظایف ما یک تقویم اضافه کرده ایم تا موضوع مورد بحث روز شما همیشه به روز باشد. برای بالا بردن بهره وری شما ما سکویی را اضافه کرده ایم برای وظایف فرعی، یادداشت ها و فایل های پیوست.
برای ساده نگه داشتن لیست کارهای شما ما یک برنامه ریز روزانه منحصر بفرد افزودیم.
ساده کردن لیست کارهاانجام هر چیزی طراحی شده است تا شما را بدون هیچ زحمتی هر روز منطبق با لیست کارهایتان نگه دارد. با تکان دادن دستگاهتان کارهای کامل شده را از لیستتان حذف کنید. می توانید خودتان را مرتب شده نگه دارید و از هر دقیقه لذت ببرید.
مدیریت قوی لیست وظایفاز کامپیوتر، دراپ باکس یا گوگل درایو به وظایفتان فایل ضمیمه کنید.
با تشکر از ویژگی منحصر به فرد تماس های از دست رفته ما، هیچ وقت فراموش نکنید که با دوستان خانواده یا همکارانتان تماس بگیرید.
لیست خواروبار و خریدبه سادگی در انجام هر چیزی یک لیست درست کنید آن را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید و ببینید که آنها اقلام مورد نیازشان را همزمان که شما در حال خرید هستید به لیست اضافه می کنند.
تغییرات نسخه 5.18.4.2:
در نهایت، یک برنامه ساده برای سازماندهی زندگی و مدیریت کار تیم خود.
چه خبر؟
- روز من - روشی کاملاً جدید برای برنامه ریزی روزتان.
- فضای کاری - یک فضای کاری مشترک برای تیم شما برای مدیریت آسان پروژه ها، گردش کار و اهداف.
- لیست های من - یک فضای خصوصی برای مدیریت زندگی شخصی خود با لیست ها، وظایف، یادآوری ها، رویدادهای تقویم و موارد دیگر.
علاوه بر این، از طراحی مجدد برنامه، مرکز اطلاع رسانی، جستجوی جهانی، میانبرهای برنامه، چت وظیفه، ذکر و موارد دیگر لذت ببرید.