• فارسی
  • English

توضیحات جنگ پیروزی امپراطوری - بازی آرنا سه در مقابل سه

این بازی رقابتی در زمان واقعی است. یک بازیکن یک بازی مسابقه ای ایجاد می کند و بازیکنان دیگر برای مبارزه با یکدیگر به مسابقه می پیوندند. انواع واحدها و ساختمان ها می توانند به صورت دستی کنترل شوند و آزادی بالایی را به بازیکنان اعطا می کنند.

امپراتوری قدرتمند یا تمدن های قرون وسطی مانند چین، ژاپن، ایران، توتون، مغولی، گوتیک، مایا و غیره شبیه سازی شده است.
هر واحد دارای 8 نوع واحد منظم و 1 نوع واحد منحصر به فرد است. واحدهای منظم در هر امپراتوری یکسان هستند. در حالی که هر امپراتوری واحد منحصر به فرد خود را دارد. سواران در مغولستان، فیلهای جنگی در ایران، تسخیر کنندگان در اسپانیا و غیره وجود دارد.
واحدهای منظم عبارتند از:
1. شمشیرزن: یک واحد بسیار رایج است.
2. سرباز نیزه دار: در برابر تیرها آسیب پذیر است اما سواره نظام را مهار می کند.
3. کمانداران: در برابر سواره نظام آسیب پذیر هستند، اما سربازان نیزه دار را مهار می کنند.
4. سواره نظام سبک: حرکت سریع، تحرک زیاد و واحد ویژه برای آزار و اذیت دشمنان هستند.
5. برج حمل: به طور انحصاری در حمله به ساختمان ها استفاده می شود.
...

ساختمانها: برج، برجک، قلعه، آهنگر و غیره
1. برج: عمدتا برای حمله استفاده می شود. بعد از استقرار 5 کشاورز در برج دیده بان، برج می تواند همزمان 6 تیر شلیک کند.
2. برجک: عمدتا برای تخریب ساختمان استفاده می شود
...
هر بازی امپراتوری دارای مزایا و معایب خود است. بازیکنان می توانند برای دیدن جزئیات معرفی هر امپراطوری به این بازی بروند. در اینجا یک معرفی مختصر آورده شده است:
1. هونس: احتیاج به ساخت خانه نیست، در وقت زیادی صرفه جویی می کنید. هزینه سواره نظام 20 درصد منابع کمتری دارد و می توان سواره نظام را به رنجر ارتقا داد.
2.توتونک: جنگجو بسیار قدرتمند است. مانند جنگجوی اسپارت در تاریخ، اما آنها به آرامی حرکت می کنند.

پس از شروع یک بازی مسابقه ای، سعی کنید کارهای زیر را همزمان انجام دهید:
1. توسعه اقتصاد: به تولید هر چه بیشتر کشاورزان و جمع آوری منابع ادامه دهید
2. دشمنان آزار دهنده: در آغاز، بازیکنان می توانند تعداد کمی از واحدها را برای آزار و اذیت کشاورزان دشمن آموزش دهند و مزایای خود را جمع کنند.
3. دشمنان را نابود کنید.

ویژه، لازم است بازیکنان با متحدان همکاری کنند تا لشکری ​​برای شکست دادن نیروهای دشمن با تعداد کمتری از نیروهای دشمن و محافظت از واحدهای متحدان با کم و خسارت زیاد تشکیل دهند. علاوه بر این، بازیکنان باید به مهار واحدها و کار تیمی توجه ویژه داشته باشند.

بازیکنان باید مقادیر هر واحد را یاد بگیرند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
1. سواره نظام را مهار می کند
2. سواره نظام كماندار را مهار می كند
3. کماندار نیزه دار را مهار می کند
4- برده (سوار بر شتر) سواره نظام را مهار می کند
5- کالسکه تمام واحدهای دیگر را محدود می کند

حالت های بازی:
منابع دو نوع وجود دارد: غذا و طلا. با پیشرفت بازی، می توانید به تدریج از دوران تاریکی به دوران فئودالی، دوران قلعه و دوران امپراتور ارتقا یابد (هدف از ارتقا era دوره باز کردن قفل فن آوری های بیشتر است). پس از ارتقا، انواع بیشتری از ساختمان ها و واحدها قفل باز می شوند.
کل گیم پلی پیچیده تر است و نیاز به مطالعه جدی بازیکنان دارد. برای ساده کردن، بازی به 4 حالت تقسیم می شود (رایج ترین حالت ها حالت معمول حالت امپراطور است):
1. حالت عادی: منابع نسبتاً کمی هستند. باید اولویت را به توسعه داد. در مراحل اولیه، بازیکنان می توانند تعداد کمی از نیروها را برای آزار و اذیت دشمنان خود اعزام کنند. بازی این حالت پیچیده است، اما جالب ترین حالت آن است.
2. حالت مرگ و میر امپریال: بازیکنان مستقیماً با منابع زیادی در ابتدای هر مسابقه وارد دوران امپراطور می شوند. بازیکنان می توانند مستقیماً نبردهای سخت را آغاز کنند.
...
ویژگی های بازی War of Empire Conquest:3v3 Arena Game - جنگ پیروزی امپراطوری - بازی آرنا سه در مقابل سه:
  • این بازی به مدت 4 سال در چین اجرا شده است. پس از ده ها نسخه جدید، اکنون نسخه 1.8.است. عملکردهای اصلی تحقق یافته عبارتند از:
  • شبکه بازی
  • تماشاگران
  • پخش مجدد
  • ساخت نقشه
  • لژیون
  • دوستان
  • چت
تغییرات نسخه 1.9.31:
بازنگری در توضیحات تماشای تبلیغات و قوانین اخذ سکه طلا

The description of War of Empire Conquest:3v3 Arena Game

War of Empire Conquest(WOE) is a RTS mobile game. This game is a real-time competitive(PVP) one. One player creates a match game and other players join the match game to fight against each other. All types of units and buildings can be manually controlled, granting players high degree of freedom.

Main Elements:
WOE simulates 18 powerful Empires (or civilizations) in the medieval ages (including China, Japan, Persia, Teutonic, Mongolian, Gothic, Maya, etc.)
Each Empire has 8 types of regular units and 1 type of unique unit. The regular units are the same in every Empire. While each Empire has its unique unit. There’s Riders in Mongolia, War Elephants in Persia, Conquistadors in Spain, etc.
The regular units include:
1. Swordsman: a very common unit.
2. Pikeman: vulnerable to arrows but restraining the Cavalry.
3. Archers: Vulnerable to the Cavalry, but restrain the Pikemen.
4. Light Cavalry: Fast movement, high mobility and special unit for harassing enemies.
5. Aries: Exclusively used in attacking buildings.

Buildings: Tower, Turret, Castle,blacksmith shop etc.
1. Tower: Mainly used for attack. After having 5 farmers stationed in the Watch Tower, the Tower can shoot 6 arrows at a time.
2. Turret: mainly used to destroy buildings

In the game each Empire has its both advantages and disadvantages. Players can go to the game to see the detailed introduction of each Empire. Here is a brief introduction:
1. Huns: It’s no need to build a house, saving a lot of time. The Cavalry costs 20% less resources and the Cavalry can be upgraded to the Ranger.
2. Teutonic: The warrior is very powerful. Like the Spartan warrior in history, But they move slowly.


Highlights:
The core of the gameplay: After starting a match game, try to do the following things at the same time:
1. Develop Economy: Keep producing as more farmers as possible and collecting resources (Note: TC, Tower, etc. can be used as temporary shelters for the farmers).
2. Harassing Enemies: In the beginning, players can train a small number of units to harass the enemy’s farmers, and accumulate advantages.
3. Destroy Enemies.
Especially, it’s necessary for players to cooperate with allies to form a legion for defeating enemy troops with a force inferior in number and to protect the allies’ units with low HP and high damage.
In addition, players should pay special attention to unit restraint and teamwork:
Players should learn each unit’s values. Here are some examples:
1. The Pikeman restrains the Cavalry
2. The Cavalry restraints the Archer
3. The Archer restraints the Pikeman
4. The Slave (ride a camel) restrains the Cavalry
5. The Koryo Carriage restraints all the other ranged units


Game Modes:
There’re two kinds of resources: Food and Gold. As the game progresses, the TC can be gradually upgraded from the dark ages to the feudal era, the castle era, and the emperor era (the purpose of the era upgrade is to unlock more technologies). After the era upgrade, more types of buildings and units will be unlocked.
The whole gameplay is more complicated and requires players’ serious study. To simplify, the game is divided into 4 modes (the most common ones are the common mode the emperor mode):
1. Normal Mode: The resources are relatively small. It is necessary to give priority to development. At the early stage, players can dispatch a small number of troops to harass their enemies. This mode is complicated to play, but it’s the most interesting one.
2. Imperial deathmath Mode: Players enter the emperor era directly, with a lot of resources at the beginning of each match. Players can launch fierce battles directly.


Main Features:
This game has been run for 4 years in China. After dozens of upgrades, it is now the 1.8.n version. The main functions realized are:
1. Player VS CPU
2. Network Play
3. Spectators
4. Replay
5. Making Map
6. Legion
7. Friends
8. Chats

مشابه ها‎

توصیه دیگران

بازی استراتژی جدید بیشتر»